Bogholderi

Få professionel digital bogføringsplatform, der lever op til kravene.

Indhent tilbud

I maj 2022 vedtog Folketinget en ny bogføringslov, der pålægger krav om digital bogføring og digital opbevaring af bogføring og tilhørende bilag. Fremadrettet bliver det nemlig et lovkrav for mange virksomheder at opbevare bilag i et digitalt bogføringssystem.

Lovændringen træder i kraft for de første virksomheder den 1. juli 2024. Du skal som virksomhedsansvarlig derfor overveje om din nuværende bogføringsløsning overholder den nye bogføringslov. 

Hos Azer Revision samarbejder vi med en professionel digital bogføringsplatform. Vores kunder er allerede blevet opdateret med den nye bogføringslov, da vi prioriterer at være proaktive og være i front med lovgivningsændringerne.

Uanset om du søger hjælp til digitalisering eller bogholderi, gør vi hvad vi kan, for at forstå dig og din virksomheds behov. Vi tilbyder alt inden for bogføring / digital bogføring og benytter teknologien til at lette dit arbejde og forbedre kommunikationen. Det er vigtigt, at der bliver bogført løbende og endnu vigtigere at der foretages de nødvendige afstemningerne, for at sikre et opdateret regnskab hele tiden.

Vi kan assistere med løbende bogføring, bankafstemning, momsopgørelse eller lønsumsopgørelse, momsindberetning eller indberetning af lønsumsafgift, løbende afstemninger af kreditorer og debitorer, så du altid har et overblik over din økonomi og en sund likviditet, forberedelser på skattebetalinger, digitalisering og automatiseringer.